Monday, June 21, 2010

Contest Diannasgtbaik

Weehuu.. entri contest lagi. Mood contest gamaknya aku ni. HEHE. takpelah kan, at least dengan automatiknya ter'update' la blog aku ni ye. Oklah, tak mau potpet panjang-panjang, nak story mory pasal contest yang aku join kali ni. Aku dapat tau contest ni apabila terbaca blog my best friend ever, cik Aena kita ni. Macam best je tengok, makanya aku pun terasa sedikit kegatalan mahu join contest ini. Contest ini anjuran Cik Dianna kita.. *clap clap*.. HEHE. Beliau juga merupakan tokey shawl - Sayapunyashawl.

Oklah ye, kat bawah ni dengan rajinnya aku meng'copy' syarat-syarat contest ye. Sila baca dengan khusyuk. :D

1. Ambil gambar dari webcam/camera anda, gambar paling unik sekali. paling cool,
paling comel, paling kelakar. ( saya bukan tengok cantik ke tak tau ) mesti
gambar anda sendiri, taknak gambar artis ke, kartun ke ape ke ye. [DONE]
2. Limit gambar adalah dua seperti contoh diatas, taknak hantar asing2, mesti sama. [DONE]
3. Follow blog saya ni dan juga blogshop saya : sayapunyashawl [DONE]
4. Buat satu entry tentang contest ni dan titlenya adalah Contest Diannasgtbaik
letak sekali gambar saya yang gabak diatas, resize dulu tau,
dan kemudian komen dekat entry ni. letak url entry tu sekali yer.taknak letak
kat shoutbox yer. [DONE]
5. contest akan dinilai oleh saya sendiri dan hanya 3 orang yang gambarnya
paling cool sahaja akan dapat hadiah. ingat saya lihat keunikkan gambar.
bukan kecantikkan paras rupa ya.

contest end : 1 July 2010
( akan dicepatkan kalau ada apa2 masalah )

Gambar yang dipertaruhkan.. jeng jeng jeng..

*
*
*
**
***
****
*****
****
***
**
*
*
*


[klik gambar untuk melihat jerawat dengan jelas..:D]

Gambar yang tak berapa nak cool ini diambil ketika saya 'bertugas' sebagai receptionist. Actually kakak receptionist yang sebenar tu tak datang, sebab tu saya kena ganti beliau. Nama pun ganti, dah tentu la jadi receptionist yang sengal. Kalau dapat receptionist macam ni la, alamatnya lingkup company. HAHAHA..:P

Haa tunggu apa lagi, meh la ramai2 pakat join CONTEST GAMBAR WEBCAM PALING COOL .. Hadiah yang ditawarkan pun cool je.. HEHE.. ^__^


nota-noti : wah makcik, sempat lagi ye ko kat opis join moin contest segala. apa bos ko takde ke ha? :D

4 comments:

  1. hehehe thanks jooin :) gambar pun funny ok. hehe

    ReplyDelete
  2. mama..xsangka sangat kelakar di depan wc..hahaha.. comey2!!!
    good luck keh cayang !! ;)

    ReplyDelete
  3. @dianna: hehe.. thanks sebab buat contest ni.. hehe:)

    ReplyDelete