Friday, February 19, 2010

Cakaplah.. Suka ke tak suka??

Uih garangnye titleku.. uhuk2.. Erk, tadi pukul berapa ntah singgah la jap kat geng blogger, saja laa tengok kot2 ada entry2 yang terbaru ke (sure laa ada, ape laa aku nih..).. Dalam keenakkan meng'scroll' mencari blog2 yang best untuk dibaca, tetiba terpandang laa title blog ni "Masih Ada Blog Sebegini?" by saudara Mohd Nasri.. Cam best je, hehe ushar cket.. =).. Baca punya baca, beliau ada bercerita mengenai ada sesetengah blog2 yang blogger lain tak suka (lebih kurang laa).. Antara sebab2nya ialah blog tu banyak sangat widget la..bla..blaa..blaa.. tu salah satu contoh la..huhu.. ngeri saya dengar.. Bukan apa, saya takut blog saya ni pun ada orang tak suka ke apa ke..huhu..


Saya suka tengok blog2 orang lain, semua cantik2 je, teratur je. Entry pun semua best2.. Rasa kerdilnya diriku ini berbanding dengan blogger2 senior yang lain.. Macam mana nak jadi blogger yang baik ye? Macam mana nak tahu apa yang orang suka, apa yang orang tak suka? Saya budak baru belajar, kalau salah tolong tunjukkan.. Kalau ada komen apa2 tentang blog ni, silakan lah utarakan yer.. Kalau ada cadangan pun boleh jugak.. kongsi laa dengan saya..





At least, bolehlah ubah pape.. tambah apa yang kurang, buang apa yang terlebih.. (betul ke ayatku ini??..hoho..).. Help me okay wahai blogger2 yang comel lote, kiut miut dan kacak macak sekalian(haha bodek2..=p)..


lalalala...~(^_^)


4 comments:

  1. suka blog yg sy suka bce..xleh nk describe..hahaha

    Khaizarien @ atie Blog

    ReplyDelete
  2. just jadi diri sndri..

    blog kita sndri kan?

    ReplyDelete
  3. ala jgn riso la..
    selgi blog ni xshut downkn pc org n letopkan pc org ok je..hehe

    ReplyDelete
  4. @-aTie-: hehe.. ok2, xpe2.. hehe

    @greenhall50: huhu.. ok2.. thanx..=)

    @Mohd Nasri Md. Nasri: hehe.. insyaallah blog sy slmat lg hehe..

    ReplyDelete